Vera&Kira segítő munkája

Már jó ideje elhatároztuk, hogy segíteni fogunk azoknak a sérült embereknek, akik nem tudnak vagy nem mernek segítséget kérni. Most már mindketten felnőttünk a feladathoz, és készen állunk arra, hogy megvalósítsuk az álmainkat!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Sikeres BH vizsga!

2010.06.03. 20:05 | Vera&Kira | Szólj hozzá!

Elérkeztünk életünk egy fontos fordulópontjához...

Kira és én most megmutathattuk mit is tudunk igazán együtt. Hónapok óta készültünk erre minden egyes nap. Egyre izgatottabbak lettünk, ahogy közeledett a vizsga időpontja. Több szakértőt is megkérdeztünk, hogy vajon mit gondolnak, megpróbálhatjuk-e? Mindenki biztatott minke,t hogy mindenképpen érdemes lenne megpróbálni.Ekkor már mi is biztosan tudtuk hogy itt az idő, számot kell adnunk a tudásunkról. Egy szombat reggeli órában nekivágtunk a félelmetes ismeretlennek...

Kira aznap kiemelkedő teljesítményt nyújott, elmondhatalanul boldog voltam, hiszen tudtam hogy remekül tudunk együtt dolgozni, na de egy éles vizsgahelyzetben ki az akinek nem száll inába a bátorsága?!

Szóval, sikeres vizsgát tettünk, a vizsgabiztos megígértette velem, hogy nem fogjuk itt abbahagyni, szerinte Kira "őstehetség". Ez azért nagyon jólesett...

Olyannyira jók voltunk hogy az összesítésben 100%-os eredményt kaptunk. Ez azért állítólag nem semmi. Akik kinn voltak a kutyasuliba járók köüzl teljesen el voltak ámulva Kira teljesítményétől. Én az egészből csak annyit érzékeltem, hogy nagyon boldog vagyok hogy sikerült, és mérhetetlenül hálás voltam mindenkinek és minden körülménynek hogy idáig eljuthattuk...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyogyitomancsok.blog.hu/api/trackback/id/tr882054422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: bh vizsga
süti beállítások módosítása